Kadra
Justyna Lenk-Dolszewska
- Studium Grafiki Reklamowej w Świdnicy
- Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu – kierunek Architektura Krajobrazu
- Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa – kierunek pedagogika w ramach projektu „Nowoczesny Inżynier Dobrym Pedagogiem” –nagroda za najlepiej napisaną pracę dyplomową – „Współczesne aspekty metody Marii Montessori w wychowaniu przedszkolnym”.
- Roczny program teorii, obserwacji i praktyki w środowisku Montessori z dziećmi od 2,5 do 6 roku życia organizowany przez Polski Instytut Montessori – dyplom nauczyciela Montessori
- Kurs Pierwszej Pomocy Dolnośląska Szkoła Wyższa – kierunek Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna
Na studiach pedagogicznych po raz pierwszy spotkałam się z edukacją Montessori i od tego momentu zawładnęła ona moim sercem, to jeden z najciekawszych i najżyczliwszych systemów edukacyjnych na Świecie. Pozwala ona w pełni odkryć potencjał dzieci, dać im możliwość poznawania Świata i wskazać im drogę do samodzielności. Cytując Marię Montessori, której słowa w pełni odzwierciedlają moje odczucia: „Dziecko, które naprawdę pokochało swoje otoczenie i wszystkie żyjące stworzenia, które odkryło radość i entuzjazm w pracy, daje nam powód, by mieć nadzieję…, nadzieję na pokój w przyszłości”.

Małgorzata Sobczak
W pracy kieruję się słowami Marii Montessori: „nauczyciel nie może przypominać marionetki. Musi być serdeczny, troskliwy i wyrozumiały”. Najważniejsze dla mnie jest, aby każde dziecko w przedszkolu czuło się dobrze i bezpieczne, a co się z tym się wiąże chętnie do niego codziennie przychodziło. Ważne dla mnie jest, aby dzieci przekonały się, że przedszkole jest miejscem pełnym radości i ciepła, ponieważ „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”. Z natury jestem bardzo cierpliwa i opanowana a praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i radości. Lubię śpiewać i tańczyć czym staram się zarazić dzieci podczas zajęć muzyczno-ruchowych. Moje motto to słowa Janusza Korczaka: „Mów dziecku, że jest dobre, że może, że potrafi”.

Ilona Gąsiorowska
Pedagog, logopeda, wykładowca akademicki, neurologopeda kliniczny, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki.
Absolwentka studiów jednolitych magisterskich na kierunku: Pedagogika opiekuńcza. Ukończyłam studia podyplomowe z logopedii na DSW we Wrocławiu oraz studia podyplomowe z neurologopedii klinicznej na Uniwersytecie Wrocławskim. Certyfikowany terapeuta miofunkcjonalny wg A.Kittler. Certyfikowany terapeuta ręki.
Przede wszystkim jestem praktykiem. Od przeszło dekady prowadzę własną działalność gospodarczą z zakresu usług logopedycznych. Współpracuję z Centrum Terapii i Rozwoju Kraina Mowy w Siechnicach pod Wrocławiem, jako neurologopeda. Współpracuję z wieloma przedszkolami i żłobkami w zakresie usług logopedycznych. Jestem wieloletnim logorytmikiem. Współpracowałam kilka lat z Poradnią logopedyczną w NZOZ we Wrocławiu.
Pracuję z dziećmi i dorosłymi – prowadzę diagnozę i terapię m.in.: dyslalii, opóźnionego rozwoju mowy, zaburzeń mowy o typie afazji, afazji, terapii miofunkcjonalnej, prowadzę terapię dzieci przejawiających trudności w nauce czytania i pisania, dysleksji.
Ukończyłam liczne kursy, warsztaty, szkolenia, webinary z zakresu logopedii m.in. KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka od 1mż do m9r,ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju dziecka; Masaż Shantala dla dzieci; Profilaktyka i rehabilitacja narządu głosu; Diagnoza i terapia osób z uszkodzeniem słuchu; Wczesne objawy spektrum autyzmu; Opóźniony Rozwój Mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne i wieli innych.
Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje poprzez uczestnictwo w licznych kursach i szkoleniach branżowych.
Jestem zwolenniczką holistycznego podejścia do trudności rozwojowych.

Anna Lenk
Witam serdecznie. Mam na imię Ania i będę opiekować się Państwa dziećmi oraz pomagać przedszkolu. 16 lat spędziłam w Anglii gdzie m.in. współtworzyłam stowarzyszenie detektorystyczne. Pomagaliśmy charytatywnie i zbieraliśmy pieniądze dla polskich harcerzy w UK oraz angielskich kombatantów. Interesuje się historią, bardzo lubię jeździć na rowerze. Praca z dziećmi to fascynująca podróż i nauka poznawania i słuchania.
